L'ANGLÈS A L'ESCOLA

Aquest curs 2014-2015 l'escola ha posat molts esforços en ampliar les hores d'anglès del centre, augmentant així les hores d'exposició dels alumnes a la llengua estrangera. Pel curs vinent, l'ànglès quedarà de la següent manera:

Educació infantil

Els alumnes de P4 i P5:

- Una sessió d'anglès oral amb mig grup classe, treballant de manera lúdica i molt participativa.

- Una sessió quinzenal on s'explica en anglès els conte que prèviament treballen a l'aula en català.

Cicle inicial

A primer i segon de primària es realitza l'àrea de coneixement del medi social i natural íntegrament en anglès. Així doncs els alumnes d'aquest cicle fan una sessió diària d'anglès:  Science

Cicle mitjà

Cada alumne de 3r farà:

- 3 sessions de llengua anglesa.

- Plàstica en anglès.

Cada alumne de 4t tindrà:

- 2 sessions de llengua anglesa.

- 1 sessió d'expressió oral amb mig grup classe.

- La plàstica en anglès.

Cicle superior

Els alumnes de cicle superior faran dues hores setmanals d'anglès amb tot el grup i una sessió setmanal d'anglès oral amb mig grup classe.