Com ja sabeu, l'AMPA de l'escola està realitzant diverses activitats per aportar a la Marató de Tv3. Enguany es recaptarà per la investigació de les "Malalties infeccioses".

A l'escola parlem amb els alumnes sobre què és la Marató i com podem col·laborar. Animem a que participin de les activitats amb les famílies, perquè entre tots podem fer molt. La Maica Barreiro, doctora i mare de l'escola, ens ajuda a explicar als alumnes de 3r a 6è què són les malalties infeccioses i com es poden prevenir. Li volem agrair a l'AMPA i especialment a la Maica,  les estones que dedica preparant i realitzant les exposicions.

Les xerrades es duran a terme:

- Dimecres 13 de desembre al matí: 3r i 4t.

- Dijous 14 de desembre al matí: 5è i 6è.