Com ja sabeu, l'AMPA de l'escola està realitzant diverses activitats per aportar a la Marató de Tv3. Enguany es recaptarà per la investigació dels "Ictus i lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques".

A l'escola parlem amb els alumnes sobre què és la Marató i com podem col·laborar. Animem a que participin de les activitats amb les famílies, perquè entre tots podem fer molt. La Maica Barreiro, doctora i mare de l'escola, ens ajuda a explicar als alumnes de 3r a 6è què són els ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Li volem agrair a l'AMPA i especialment a la Maica,  les estones que ha dedicat preparant i realitzant les exposicions.

Les xerrades s'han dut a terme:

- Dilluns 21 de novembre al matí: 6èA i 6èB.

- Dimecres 23 de novembre al matí: 3r, 4t i 5è.

Aquí us deixem una mostra de les sessions amb els alumnes.