Els nens i nenes de l'escola Sant Jordi hem preparat amb molta il·lusió aquest vídeo desitjant-vos unes bones festes.

Esperem que us agradi.

A l'escola ja estem preparant el nadal, a continuació us informem de dates que poden ser del vostre interès:

-Divendres 15 de desembre al matí: L'alumnat de 1r i 4t anirà a la televisió MTV1 de Mataró a fer la gravació de la seva nadala.

- Dimarts 19 de desembre al matí: L'alumnat de l'escola farà l'assaig general al centre cívic. Serà el moment en què tots els nens i nenes mostraran als seus companys la cançó que han estat preparant. Aquest a l'assaig podran venir vestits com vulguin.

- Dimecres 20 de desembre a les 15h: Concert de nadal per a les famílies. Esteu tots convidats al centre cívic per veure les actuacions de l'alumnat.

- Divendres 22 de desembre pel matí: L'alumnat de 2n i 5è baixarà a la residència d'avis Vora Balís per fer un petit concert als residents.